Man electrocuted while using washing machine in ʻEua

1
1879

A 52-year-old man was electrocuted while using a washing machine at his house in ʻEua on Monday.

A family member found Lopeti Touliki ‘Aholahi unconscious near the machine at around 4:00pm, Police said.

Health authority reportedly said ʻAholahi died at scene.

His autopsy report has confirmed he died from electrocution.

In March 2013 Suliasi Tonga Maʻasi , 22, of Haʻavakatolo was killed by the electric current from a washing machine he was using.

1 COMMENT

  1. Naʻe mālōlō ha tangata taʻu 52 ʻi ʻEua lolotonga haʻane ngāueʻaki ha mīsini fō he Mōnité.

    Naʻe maʻu atu ʻe ha taha he fāmilí ʻa Lōpeti Touliki ʻAholahi ʻoku ʻikai ke ne toe ʻilo ha meʻa ofi pe ʻi he mīsiní fakafuofua ki he taimi 4ef.

    Fakatatau ki hono sivi ʻotopisií he Tūsite 7 naʻe fakapapauʻi ai ko ʻene mate mei hono maʻu ʻe he ʻuhilá.

    ʻI Māʻasi 2013 ne mate ai ha tangata taʻu 22 ko Suliasi Tonga Māʻasi mei Haʻavakatolo ko hono maʻu ʻe he ʻuhilá ʻi haʻane ngāueʻaki ha misini fō.